mandag 13. juni 2016

Reisebrev del 2.

Først.. Haga spilte kamp mot Fuvo 3 nylig, det gikk til helvete. 3-1 til Fuvo. Ikke så mye å snakke om, men mulig det kommer noen linjer litt senere når jeg har fått noe info, men rapportene jeg har fått så langt er at ingen savnet Svima, det er bra.

Svima er borte, han er på skikkelig bærtur, i et fremmed land. Her hørte vi sist om en del av utfordringene han møtte i møte med den nye kulturen. Dette reisebrevet skulle egentlig handle om transport utdordringene i utlandet, men det får vente. Dagen reise brev er en hyllest av kvinnen!

Du sitter alene å venter
Mens gubben er ute å fester
Pengene drekkes bort
Mens du drømmer deg bort

Du er snill og grei
gir ikke bort et nei
Men får du noe tilbake?
Nei, bare en baktanke.

Hvorfor er du så snill mot svine
Hvorfor ikke bare legge deg ned å grine
Du burde vært lei
Gi deg i vei
Men i stede lar du deg pine.

Men takk skal du ha
Jeg har det så bra
Øl og sprit i masser
Tar det jeg føler passer

Du skal få din takk
I lær og lakk
Når jeg kommer hjem
Må du vise deg frem

Du er min kone
Nyt det min drone
Det er ikke alle
Som får meg til å falle

du er veldig snill
En øl til og jeg er vill
Sees om en time
Da skal klokkene dine kime


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar