fredag 6. desember 2013

6. Desember.. nissen?




Navn: Thomas Smemo Wego Alder: 39 Posisjon: Spiss Ønske posisjon: Lat bakspiss eller Lat offensiv høyre kant
Favorittklubb: Manchester United og Rosenborg Favoritt mat: Andebryst Favoritt drikke: Gueze Tilquin (surøl) og vodka Hva ser du på tv: Jeg ser på det kjærringa vil se på... og noen ganger får jeg lov å se fotball om jeg er snill. Favoritt film: Dum & dummere uten tvil. Hva ønsker du deg til jul: Tja... Ps4 og ølbrygger utstyr Hva er dine sterke sider som fotballspiller: Er det nå jeg bør si fart?... jeg er vel lagmoralens ansikt. Uforutsigbar og har innlegg i bakrom som spesialitet. Skulle vel sagt måltyv, men da ler nok bare gutta av meg
Plassering 2014 Haga: Jeg tror Haga blir nummer 1 eller 2 i serien i år
Vi satser alt i år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar