onsdag 11. desember 2013

På dagens dato 11. Desember har vi filosofen og Se og Hør kongen.




  • Navn:... Trond Rasmussen Alder: 37 Posisjon på banen: Midtbane - litt sånn Jan Mølby-aktig... Ønsket posisjon på banen: Midtbane. Sammenlign meg gjerne med Ryan Giggs. Farten er kanskje ikke det den en gang var, men dæven for et fotballhode og pasningsfot!
  • Favorittklubb: Manchester United. Jeg leste boken "Triumf og tragedie" som liten tass. Da var det gjort. Historien til United er unik, og jeg vil oppfordre alle yngre og ferske United-fans til å lese om historien. Seriøst. Selv vokste jeg opp på 80-tallet, da Liverpool var stjernelaget. Jeg hater Liverpool! Det gir meg stor glede å tenke på at de ikke har vært i nærheten av den store bøtta siden jeg var 14 år!
  • Favorittmat: Pinnekjøtt og kebab. Jeg er en enkel mann. Favorittdrikk: Pepsi Max. Må ha det, bare må ha det. Det er en avhengighet som bare blir verre og verre. Det er Max til frokost og Max på sengekanten. Et av mine verste minner, er fra da det var brusstreik for noen år siden. Jeg hamstret inn, men likevel gikk jeg tom. Heldigvis ble streiken avblåst akkurat da jeg begynte å vurdere innleggelse på psykiatrisk.
  • Hva ser du på TV: United-kamper og øvrig Premier League. Homeland og nyheter er også fast, og Debatten på torsdager. Prøver også å få med meg Else på tirsdager, og gløtter såvidt på Senkveld og Skavlan på fredager. Favoritt film: Chocolate. Hva ønsker du deg til jul: Penjakke, bukser og jumpere. Men viktigst av alt: Mye tid med familien. Julen er ei fantastisk tid. Jeg har nedtelling! Hva er dine sterkeste sider som fotballspiller: Triksing med begge bein, og langpasninger fra høyre mot venstre!
  • Hvilken plass ender Haga på i 9.div 2014: 3-plass. Hvis vi trener mye og stabilt. Som gammel ringrev vil jeg advare mot å tro at det er lett å rykke opp. Alt avhenger av om vi greier å samle en gruppe på 15 mann som trener kontinuerlig. Jeg blir faktisk litt provosert av folk som sier at "nå skal vi rykke opp", for så å ha en treningsfrekvens på èn økt pr. tredje uke. Sorry mac - så gode er vi ikke! FØRST må vi bli glade i å trene, SÅ kan vi snakke om opprykk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar