onsdag 3. desember 2014

3. Desember - Tidligere stjerne, på vei tilbake i storform.

Denne spilleren er en Haga-gutt med generell god fotball kompetanse. Han er en god spiller og en fantastisk trener og motivator. Han er en person med godt humør, mye energi, men dessverre litt for lite tid. 

I år virker det som tiden kanskje strekker til og vi håper å få mye nytte av kompetansen hans, dagens mann, Eirik Totland Pettersen. 





Tanker om sesongen som har vært: 

Selv om jeg ikke fikk vært med i år, så har jeg fulgt med. Jeg er imponert over resultatene laget presterte, men jeg er enda mer imponert over hva man har klart å få til rundt laget og klubben i jubileumsåret. Moro at Jursern blei med som trener og moro at man var med hele veien i kampen om opprykk.

Målsetninger neste år personlig og for laget: 

For min del handler det mest av alt om å få spilt fotball igjen. Begynner å bli lenge siden og det kribler godt i beina. Hvis jeg kan komme i bedre form og ta av et par kilo hadde det vært hyggelig også. For lagets del synes jeg det viktigste er at vi har det moro og at vi lykkes med de målsetningene vi setter oss før sesongen. Hvis ett av de målene er opprykk, så går vi for det!

En hilsen til en du har kjær: 

Min hilsen går til flere. Jeg vil takke alle de som bidrar frivillig rundt Haga IF. Det er mye som skal gjøres for at en gjeng mer eller mindre dugelige fotballspillere skal få holde på som vi gjør. Alt fra formannen til oppmenn på laget. De som stiller opp på dugnader og står i kiosken. Jeg veit hvor mye som må gjøres for å holde hjulene i gang og håper vi på A-laget til Haga kan være gode eksempler for resten av klubben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar