fredag 15. desember 2017

Luke 15 - bot kongen.

Han var kanskje en av sørums største talenter en gang. Kastet bort talentet på piker, vin og sang. Nå er han på vei tilbake til storformen og vi gleder oss alle. Han er også investor i Haga og spanderte (via bøter) store deler av Hagas avslutningsfest.




Navn:
Remy André Øyvåg aka Lotgepus

Alder:
22...ja du leser riktig..selv om håret er glissent og jeg ser ut som 34 så er jeg faktisk en 95 modell

Favorittposisjon:
Forsvar...elsker forsvar..da kan jeg være lat når vi spiller godt.

Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
2.plass.. men håper egentlig vi kommer langt ned på tabellen så vi slipper å trene så fælt de kommende sesongene.

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Som en ekte skap Rosenborg supporter så må jeg jo si Helland.
Med sine lette steg.
På Haga blir han nok ikke så lett skadet heller.

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Jeg hadde nok delt de med resten av gutta i Skadedyrvakta...og siden det ikke er så lett å dele å 3 så hadde Jeg nok gitt bort min del til botkassa.
De havner no der likevel

Hvem er den kjekkeste på laget?
Der sliter jeg.. wego er jo mitt størst forbilde...men er nok Ole Johan som bare er så deilig i dusjen... så har han jo dobbeltnavn også...det er sexy

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Odin... han er som en pomes frites... kan brukes til alt...så lukter han godt

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Å slappe av i forsvar...og fylle opp botkassa.

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Å diskutere på hver situasjon på bane jeg blir kritisert for...
Men det er viktig å få sagt min versjon.. selv om det blir noen baklengs..

Ribbe eller pinnekjøtt?
Ribbe...siden svor minner meg om magemusklene til Ole Johan... sprø..velformet og brune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar