lørdag 16. desember 2017

Luke 16 - fyrtårnet

Haga's ubestridte ener som target spiss. Har utallige mål for Haga. Har vært litt frem og tilbake de siste årene p.g.a kjerring og unger, men prøver litt igjen i år. Vi håper han får lov til å trene litt fremover slik at vi kan få han i storform igjen.





Navn:
Remi Fredriksen

Alder
29

Favorittposisjon:
Spiss

Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Jeg tror Haga har en jobb å gjøre for å bli et topplag igjen, så tipper midt på tabellen. 

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Haga burde signere Kaj Ramsteijn fra Ålesund da han har flest gule kort forrige sesong. Håvard trenger konkurranse på det området!

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Jeg ville tatt de med til Nes Lensmannskontor for å rådføre meg om hva jeg burde gjøre med funnet.

Hvem er den kjekkeste på laget?
Den kjekkeste på laget nå som hverken jeg eller Jølle er med lenger er jo soleklart Svima, eller Anders da. Ganske kjekke begge to egentlig. Spesielt i dusjen.

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Veldig usikker på hvem som er mest talentfull om dagen da jeg ikke har vært med på en stund, men hører at han "Seb" er bra. Ellers ville jeg sagt Lodde

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Det som hadde gledet meg mest av alt i sesongen 2018 var om jeg hadde funnet tid til å være med selv. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å få vært en del av dette laget. Tar stilling til dette på nyåret tenker jeg.

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Hvis jeg blir med så gruer jeg meg helt klart til 8-tall med Jursen. Spesielt nå som han har fått en sidekick i Håkonsen som sikkert skal stå å heie alle frem, slitsomt! Jeg gruer meg også til å eventuelt tape fotballkamper!

Ribbe eller pinnekjøtt?
"Put your hands together" ❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar