torsdag 21. desember 2017

Luke 21 - squad player of the year

I alle fotball lag er det viktig å ha en bred stall for å få til gode treninger uansett hvor mange skader/fravær det er. Det vanligste er at de beste fra treningene blir tatt ut i kamptroppen. Dagens mann er litt utenom det vanlige. Han er på alt av treninger og er en av de beste med sitt gode driv, sitt store finte repertoar og sin gode kondisjon, men han er sjelden å se i kamptroppen. Hva som gjør at dette mysteriet av en fotballspiller bare trener og ikke spiller kamper har ingen klart å finne ut av. Han har potensial til å bli en viktig ressurs for Haga i mange år, vi må bare få han til å ville spille kamper. I år får vi satse på at han endelig føler seg klar til å bidra litt i kampsituasjon også, vi trenger han.



Navn:
Petter Hansen

Alder:
23

Favorittposisjon:
Benken

Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Midt på

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Tja, Frode Kippe

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Gitt det til vedledighet

Hvem er den kjekkeste på laget?
Wego

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Sebastian og Håkon

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Jeg gleder meg mest til treningene. Det er så deilig å snurre rundt med alle de andre Haga spillerne og briljere. Gleder meg også til å vise meg frem for det nye trener apparatet igjen og så skuffe de når de ønsker å ha meg med i kamp. 

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Spille kamper, hvis jeg må det. 

Ribbe eller pinnekjøtt?
Grandiosa 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar