lørdag 9. desember 2017

Luke 9 - Et trist farvell

Dagens luke er en meget habil fotballspiller med en skudd fot de fleste misunner han. Han har også de største blodårene på beina. Han gir seg for denne gang for å se seg litt rundt i den store byen. Haga ønsker deg lykke til videre!





Navn:
Lasse Morstøl Vinje

Alder:
26

Favorittposisjon:
Offensiv linjeslikker

Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Bookmakerne har Haga på en 6-8. plass til 1,55 i odds. Jeg følger dette tipset. Tror dessverre ikke på en Leicester-variant neste sesong. 

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Dessverre er det ikke flere igjen av de. Tippeligaen eksisterte fra 1990 til 2016. Men siden jeg har evnen til å legge godviljen til, regner jeg med spørsmålsstiller henviser til Eliteserien for menn i Norge. 

Nå som FUVO har signet Ørjan Hopen, kan ikke Haga være noe dårligere. Jeg ville ha gått for Mads Hansen og Christian Gauseth. Riktignok er de OBOS-spillere, men her får vi inn garderobekultur, streng botlov, mye medieoppmerksomhet og et par gode fotballhoder i tillegg. 

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Jeg hadde stoppet opp, analysert hvorfor pengene havnet der og til slutt ta pengene selv. Klikk deg inn på lenken for å se hvordan dette kan se ut.




Hvem er den kjekkeste på laget?
Det blir vanskelig å kåre Anders til vinneren her. Jo, da. Det blir Anders. God jul.

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Loddet. Gutten blir bedre og bedre med årene. Like stort talent som Daniel Fredheim Holm.

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Jeg spiller ikke for Haga i 2018. Jeg gleder meg mest til å slippe å spille de siste 15 minuttene i hver kamp. Da renner målene inn bakover.

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Jeg spiller ikke for Haga i 2018. Jeg gruer meg mest til å ikke å spille de første 75 minuttene i hver kamp. Da renner målene inn fremover, av og til. 

Ribbe eller pinnekjøtt?
Enkelt. Pinnekjøtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar