onsdag 20. desember 2017

Luke 20 - Spansk sjarmør.

Han kom inn som en varm bris i fjorårssesongen, en ekte spansk strandgutt fra Kanariøyene. Haga gjengen ble både heite i toppen og på banen når han kom, vi er ikke bortskjemt med kjekke solbrune karer på Haga. Som fotballspiller har han også vist gode kvaliteter. Det syntes at han ikke har spilt så mye fotball de siste årene, men potensialet er enormt. I år er planen å komme seg i matchvekt og storform, da tror jeg den brune berme vil få seg en ny favoritt!




Navn:
Jonay De Armas

Alder:
I min beste alder.

Favorittposisjon:
Kan spille alt! 


Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Har ikke peiling, vi er gode, men jeg er ikke så kjent med de andre lagene, så vet ikke hvordan vi ligger an. 

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Tippeligaen? Aldri sett noen i tippeligaen. 

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Du finner ikke 10 000 kroner på bakken i Norge. Ingen har cash. 

Hvem er den kjekkeste på laget?
Loddet liker jeg. 

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Syntes alle er like flinke. 

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Vise nordmenn hvordan en skal spille fotball. Varme tilskuerne med litt spansk tikki takka fotball. 

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Fryse, det er så j"&%# kaldt her! Jeg tror jeg starter sesongen i Mai. 

Ribbe eller pinnekjøtt?
conejo en calmorejo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar