lørdag 23. desember 2017

Luke 23 - en tidlig julegave

Ofte kan barn få en liten gave på lille julaften for å ha noe å fordrive tiden med mens en venter på den store dagen. Haga-gjengen får også fin julegave i år fra trener teamet. En gammel kjenning er på vei tilbake. Dagens mann er en livlig sjel med mye engasjement og et stort hjerte for Haga. Noen ganger kan det bli litt mye av det gode, men stort sett en veldig hyggelig og viktig mann for klubben. Vi gleder oss til en sesong med mye godt humør og mye action.







Navn:
Thomas «Krage» Ekman Håkonsen

Alder:
33

Favorittposisjon:
Spiss! Men neste år; på sidelinjen som trener.


Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Må jo alltid ha noen hårete og store mål. Jeg tenker vi skal sikte på øvre halvdel.

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Ingen tvil: Frode Kippe. Selvfølgelig ikke noe gæli med de midtstopperne vi har i dag altså, men klart Kippe ville kanskje tilført en del.

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Selvfølgelig forsøkt å finne ut hvem det var sine…Ellers ville jeg gitt dem til den fine juleinnsamlinga som A-laget har nå før jul!!

Hvem er den kjekkeste på laget?
Ingen tvil: Einar Jurs!

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Jeg var ikke så mye delaktig i fjor, men Sebastian Olsen er vel den jeg husker best fra sesongen for to år siden. Kjapp, god med ball i beina og legger gode innlegg fra kanten. Ellers gleder jeg meg til å se mer av og bli kjent med de «nye» og «unge» som jeg ikke har spilt sammen med før.

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Roger «Roggs» Bærøy har meldt at han gjør comeback neste år. Å få den iltre grevlingen tilbake på midtbanen, en som løper til han stuper både i kamp og på trening, blir veldig bra. Ellers gleder jeg meg masse til treningene vi skal ha i sesongoppkjøringa. Blir noen ny øvelser og nye spillstrukturer som skal inn, samt selvfølgelig mye kondistrening. Også blir det jo gøy med MASSE folk i garderoben både før og etter treningene! Der skal det juges, vitses og tøyses mye.

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Blir litt rart å bare stå på sidelinjen. Er værre å stå der og ikke skulle spille enn å være med å banen.

Ribbe eller pinnekjøtt?
Var helt klart en ribbe-elsker tidligere, men etter at mor flyttet over fjellet til Bergen i min ungdom, har pinnekjøtt blitt favoritten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar