tirsdag 19. desember 2017

Luke 19 - forsvarskjempe

Dagens mann er en av de du bør frykte hvis du møter Haga. Haga's tøffeste vil jeg påstå. Han er kompromissløs i taklinger og har et fryktet temperament på banen. De siste årene har han blitt roligere og roligere, men det har ikke gått ut over spillet. Han er ikke størst av vekst, men en stor fotballspiller.




Navn:
Stian Samuelsen

Alder:
30

Favorittposisjon:
Et sted jeg kan få knuse motstandere oftest, så forsvar. 

Hvor havner Haga på tabellen i 2018?
Vi er ikke tapere er vi?? 1. plass. 

Hvilken tippeligaspiller burde Haga signere for 2018?
Frode Kippe, min helt. 

Hva ville du gjort hvis du fant 10 000 kroner på bakken?
Brukt dem opp, fort som faen! 

Hvem er den kjekkeste på laget?
Ingen kan måle seg med meg. Jeg har både godt utseende, fin kropp og øreringer. 

Hvem er den mest talentfulle på laget?
Utenom meg er jeg usikker. Det er sikkert mange flinke fotballspillere, men bryr meg ikke. 

Hva gleder du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Gleder meg til å slåss for Haga, sparke ned mot/med spillere og vinne fotballkamper. 

Hva gruer du deg mest til i fotballsesongen 2018?
Jeg gruer meg ikke til noe, ikke redd for noe og tar alle utfordringer som kommer på strak arm. 

Ribbe eller pinnekjøtt?
Samma faen, så lenge det er gode drikkevarer ved siden av. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar